NP5 PREMITRA ICE 

Izvēlies izmēru:
Cena EUR
118.00

Rekomendējamā mazumtirdzniecības cena. Vienam riepas izmēram var būt vairākas cenas, atkarībā no tā vai riepa ir neradžota, radžojama, radžota vai ar paaugstinātu kravnesību.

Lameļu izvietojums dažādos leņķos

  • Nodrošina labāku saķeri

  • Uzlabo vadāmību pagriezienos

Viegla konstrukcija

  • Samazina degvielas patēriņu

Īpašs gumijas sastāvs sānu daļā

  • Aizsargā pret pārkaršanu

  • Samazina rites pretestību

Degvielas patēriņš.

Iedala 7 klases - A klasei ir vismazākais degvielas patēriņš, G klasei - visaugstākais.

Saķere ar slapju segumu.

Iedala 7 klases - A klasei ir augstākais saķeres līmenis, G klasei - zemākais.

Trokšņa līmenis.

Riepas radītais troksnis tiek mērīts decibelos (dB), jo mazāki dB, jo riepa klusāka. Troksnis būs atkarīgs arī no auto klases.

  • Ar radzēm
  • Virziena protektora raksts
    Riepai ir labi rādītāji ūdens un slapja sniega novadīšanai no kontakta laukuma. Montējot ir jāievēro rotācijas virziens.
  • Daudz lameļu
    Nodrošina labāku saķeri uz apledojušiem un sniegotiem ceļiem.
  • Aizsardzība pret akvaplanēšanu
    Riepa spēj efektīvi novadīt lieko ūdeni no kontakta laukuma.

Radžota ziemas riepa vieglajām automašīnām ar lielisku saķeri uz apledojušiem un sniegotiem ceļiem.

Nevainojama saķere ziemā

Paaugstināts silīcija dioksīda daudzums gumijas sastāvā ļauj riepai saglabāt elastību un, līdz ar to saķeri, zemā temperatūrā. Virzienvērsts protektors un liels daudzums platu šķērsvirziena rievu nodrošina labu saķeri uz sniega un ledus, un vienlaikus ātri novada ūdeni no kontakta laukuma. Šādi tiek samazināta pēkšņas sānslīdes un akvaplanēšanas iespēja.

Papildu izturība un DEGVIELAS EKONOMIJA

Protektora blokus savienojošie tilti nodrošina papildu izturību un labāku vadāmību. Savukārt gumijas sastāvs ļauj riepai saglabāt elastību arī zemā temperatūrā. Vieglāka konstrukcija samazina rites pretestību un, līdz ar to, arī degvielas patēriņu.

Lielāks kontakta laukums – labāka vadāmība

Dziļas un blīvi izvietotas lameles palielina kontakta laukumu. Tā rezultātā uzlabojas gan saķere, gan auto vadāmība veicot straujus manevrus. Lameles un pārdomāts radžu izvietojums ļauj saglabāt drošu saķeri ziemā.