Maxxis nostiprina savas pozīcijas Eiropā
Sasniegumi

Prezentācijas laikā Silverstounā Maxxis Lielbritānijas filiāles izpilddirektors Dereks Makmartins (Derek McMartin) pastāstīja, ka šobrīd uzņēmums ļoti aktīvi darbojas OE (oriģinālais aprīkojums) segmentā: "Mēs strādājam ar ļoti daudzām autokompānijām visā pasaulē un pēdējā laikā slēdzam arvien vairāk līgumu Eiropā. Turklāt, Maxxis pētniecības nodaļā strādā 1 200 cilvēku, un tagad kopēja sadarbības projekta ar "Mercedes" ietvaros mēs arī paplašinām izmēģinājumu poligonu Šanhajā.”

Silverstounā Maxxis prezentēja vasaras riepas Maxxis Premitra HP5, kas kļūs par zīmola jauno flagmani Eiropas tirgū. Riepas ir saņēmušas vērtējumu "A" par saķeri uz slapjas virsmas, bet salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli - Maxxis Pro R1 - uzlabotas ir uzreiz vairākas īpašības, piemēram, bremzēšana uz slapja un sausa seguma (attiecīgi +10% un +2%), bet rites pretestība tika samazināta par 9%.

"Tirgū ir pieprasījums pēc riepām, kas uz ceļa uzvedas tā, kā to varētu sagaidīt no premium klases riepām, bet tajā pašā laikā, lai tās būtu pieejamas patērētājiem ar ierobežotu budžetu", - atzīmēja Makmartina kungs, piebilstot, ka "savā segmentā Maxxis konkurē ar lielākajiem riepu ražotājiem".
Uz jautājumu par to, cik svarīgs ir eiromarķējums, Makmartins piebilst, ka viss ir atkarīgs no tirgus: "Ja runājam par Vāciju, marķējumam ir liela nozīme, bet, ja par Lielbritāniju, tad tur jautā: "Bet kāda ir cena?". Un tas mums nāk par labu. Viena Michelin, Pirelli un Continental riepa maksā 168 eiro, un veikalā var pateikt, ka piedāvājuma ir cita ražotāja riepas ar tādu pašu vērtējumu eiroetiķetē, bet ievērojami lētākas. Pateicoties tam, mēs turpinām izaugsmi, un ļoti daudzi autovadītāji pāriet uz mūsu riepām. Turklāt lielie, pazīstamie zīmoli šobrīd izjūt spiedienu no daudzu citu ražotāju puses".

Maxxis Premitra HP5 izgatavotas no gumijas maisījuma, kuras sastāvā ir silīcija dioksīds. Makmartins norādīja, ka, runājot par augsti tehnoloģiskām riepām, Maxxis, pateicoties labākai zīmola atpazīstamībai, ir priekšrocības salīdzinājumā ar ķīniešu zīmoliem. "Var ražot riepas ar silīcija dioksīdu, bet tas ir dārgi, ko nākas kompensēt ar cenu, - viņš teica. - Tomēr, ja par tavu preci neviens nekad nav dzirdējis, to diez vai izdosies izdarīt. Mums jau kādu laiku bija pieejama šī tehnoloģija, bet nācās gaidīt, kamēr tirgus pieņems Maxxis pozīciju riepu pasaulē. Ir viegli ražot riepu, kuras vērtība ir, teiksim, 168 eiro, un atklāt, ka patērētājiem tā nav vajadzīga. Jābūt reālistiem un jāsaprot, ko tirgus var pieņemt un ko - nē".

22.08.2017